Monday, December 22, 2008

I am the biggest camwhore.

I dont have anything to blog. Malas nak menggunakan otak. So lemme share some of the recent pics.

amy yg terpaksa menanggung keberatan kami haha


me.elle.chibi.dol.sharel comel.unte.


unte.amy.dol.me.sharel.


takde caption terlintas di dalam otak


yours truly mengegehkan dirik.


i look so flat chested here.huahuahua.


better chested here haha.


i was born a camwhore.



Yes. I bang-ed my hair. So did amy. Tribute to farah. haha. Tapi bende ni dah basi dah. Didnt blog about the hair cos wanted to surprise mr love last week.

Tapi die tak tekejut pon. Buat muka bodo jer.

Till then, see u again soon

*update: Happy 24th bday to viruschristinaaguilera! May Allah bless u always.

4 comments:

Wilde Katze said...

weh gmba u ngan amy yang u ckp u nampak flat chested tu kan. . gila muka nak sama je weh. haha. mcm kembar. .

scvdw said...

wahhh jaye!
bole tak kembar?
hahahahaha
pose samer jer

zaharizaen said...

ya allah gemok nyerrrrrrrrrr
muahahahhaa

Anonymous said...

ala terharu, u wish me..

.virus.