Wednesday, December 3, 2008

mental illness yang dibuat buat.

i cant wait. juan n eman are coming to malacca. jaye pon sama. jaye! u better betul2 datang tau this time. i miss u so much. we have so much to catch up.

farah, kawu bila gik mok dtg? haha. sik sempat ko dtg melawat aku yg lonely ini di melaka cos by the time kawu balit aku dah pindah to cyber. tp yg penting harus aku pegi ngagak kawu in 2010.

i cant believe how people have changed these days. good gone bad, bad gone good. it surprises me. but thank god for me, ive learned my lessons and i am a better person now. haha. harusla aku memuji diri sendiri kan.

but i have this one bad habit that im trying to get rid of. i just cant stop bitching about ppl. i wonder why do i care so much about what's happening around me. why cant i just totally ignore all of that. most of the times bcos i tak leh control my mouth. urghhh. i do feel terrible after that tapi entahla i just cant stop.

you know what. aku benci org perasan. haha. suka nak merendah2 kan aku yer? adekah kau itu sgt insecure sbb aku sememangnya dilahirkan sangat cantik walaupon aku gemuk and still ade lelaki yg nak kat aku walaupon rupa parasku ini mempunyai lelemak di sana sini? (padehal sayang je nak kat i kan sayang?haha) hmmm. entahla badul.

seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. im bitching again. haha. tp itu luahan rasa sahaja. lupakan.

anyway, happy 21st bday to aizat@dol! may Allah bless u with happiness always.

till then, see u again soon.

8 comments:

f.loren said...

sama lah kita sik pat nak tahan mulut nganok org. sik tahan jari naep potpetpotpet. hahha..

"life is such we cant do much" bah zie..!! hahah

lamak nar juak 2010. beruban lah aku. aku litelite jak nak sik gone bad sik gone good. mild gitew. hahaha

mok kau ada laki maok... akuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu?? aku tauk ku kacak zie. tapi ne ur lak sikda ngajak ku begerek tok. boring dah aku jadi begawan solo.

birthday boy. single lagi ker? u hensem. wakakakkakaka auw!


shraz shraz shraz.

i miss u azie. pelokkk pelok.. cium dr atas kedebah melawan Ee.

ehh. saal aku. mwuah! babe.

Anonymous said...

manusia mmg macam tu.(including us lah kan, but we mess up with people who mess up with us first)
ada je..
terima jelah kenyataan kan..
hahaha...
seperti ayat yg biasa dgunakan..
"i might be fat, but i'm pretty. i can diet and look good. but for u, theres nothing you can do because you're already ugly,and u're gonna suffer being ugly for the rest of your life."(kenyataan yg agak melampau. kan zie kan!!

scvdw said...

farah, aku tauk ko tetap gud girl kan kan? u gotta promise me.

dah dasar kita tok penganok. sekpat dibuang koh.

2010 ya awal taun bukan aher taun. so sik lamak gik pun.sabar yer. mak usehekan jual bontot mak ni.

pasal boipren2 ni, mak tak tau ape nak ckp. klak2 ada la laki maok. org gemok gk dari kita gik ada gerek haha. jangan ab op sudeyh. ya aku yg reject awal2.

bday boy single. nak ke? silakan. nnt mak survey haha.

i miss u too btw. jangan luchah2 tau. mak tetap suka JHANTHAN.

scvdw said...

takpe amy. gud for her. haha.
mmg sesuei pon ayat tu kene kat die.

dah kita semua ni mmg cantik walaupon gemok nk wat camner kan.FAT = Fabulous and thick. huahauahua.

tula hopefully bole get rid of that bad habit. aminnnn.

juan affandi said...

heh!!!
nyuroh kau sekpat get rid of talking about other people is because kau ya PORET!!!!
hahahaha...
perlu kah nama badul ya ziee???
hmmm.....
si pengcomment nak first ya bukan sekda org laki maok...
udah di ajak.. nulak..
hahaha..
slow2 lah ya...
kau kan mok slow2....
hahaha..
so nya pun slow2 lah...
ala2 kurak2 nak mati slow nya ya...
hahaha...
tunggu jak lah farah...
anything can happen at anytime...
:D

Wilde Katze said...

oh yes azie. i am coming down this week (insya allah), after two years ! haha.

assignment ni la yang membolehkan i datang melaka. huhu. Crashing your house this friday, with my other two friends !

oh, habaq mai kat cheq sapa yang hang dok gossip2kan tu nanti . haha

scvdw said...

juan, mena kata kawu ya juan. dah puas ku suak org laki sik juak maok. cerewet. sak andartu.

jaye, it's after almost 3 yrs k. mana ade 2 yrs. haha. nnt kita gossip panjang2.

Anonymous said...

farah marzuki is satilgirlxx.

.virsc.