Monday, December 8, 2008

hotness rank.

last week celebrated dol's bday. was a small surprise party for him. it was fun lah just to hang out with frens and gelak2 sampai tak hengat dunia.

the birthday boy


our big happy family.


last weekend mmg heaven giler. at last dapat gak jumpe ngan my darling jaye after like almost 3 yrs. we did a lot of catch up sampai jaye dah tertido2. huahauhaua. jaye u kene dtg lagi tau. i miss u already. =(

then there were juan and aiman. u guys totally cheered me up. i had a lot of fun having u guys around. farah jer yang takder tau. if not mmg perfect combination gitu.

pastuh kan. someone proposed to me. an irish guy tau. korang jangan maen2. tak sangka mak ni laku jugak. ajak kawen n dok kat ireland lagi. haha. pengsan aku. kepada org perasan tu kan, jangan jeles tau. i am still a hot stuff walaupon gemuk. ade ko hot mcm aku? haha. aku tau aku keji, jangan tegur.

kasut dah sama so sama la level of hotness kami ini kan? haha

tapi kan, sayang i rindu u (walaupon i sangat suka mat salleh)

till then, see u again soon.

14 comments:

f.loren said...

kau sik rindu aku kahhhh!!.
!! malas ku mukak blog kau gik. delete jak ym, bloglist, nomor kauu smuaa!! whahaha

oiii dol nang hott. grrrgrrr!

scvdw said...

gilaa.
apa ka tek?
hahahahahha
harusla ku rindu ngan kawu

gerek la ngan nya
hahahhaha

Wilde Katze said...

hahaha.yeah. sampai tertido i borak ngn korang. . i'm coming this wednesday. wee ! gossip lagi. . ! hehe. .

juan affandi said...

omg...
bes ehh dpt tido...
aku sik tido since malam tadik sampei kinek tok which is 8.08 pm on monday...
mati laaa...
sik lamak jadi ironman aku...
sik tido 2 ari....
hahahaha....
harus lah bulat2 cemburu...
azie kan hotnesses...
wahahha...
laksa ko nyaman ehhh...
rugi sik tapau...
wahahah.....

f.loren said...

aku ingin laksa.. balit london ku mesti molah ehh... uwwa..

oii. azie , mok mok. hot sangat!

i'm The Storyteller said...

teringat sama itu irish berbaju merah petak2

zaharizaen said...

jgn tunggu lama2 kang terlepas mauahahahah

scvdw said...

jaye cepat dtg lagi tau.

juan yala kawu cmok embak balit.aku dah padah dah.

sayang, ape yg tunggu lama2 i tak paham k

Eim said...

huhu..nyesal ku makan sikit zie....rindu tak org suma...

Faizal n Fashitah said...

Aaa..gath nyambut beddei..best ehek. wahhh terus kenak propose! ermm kitak hot juak kali hoh eheh..

scvdw said...

hot la sikit dari org perasan sorang ya hahahahahaha.

Anonymous said...

Mmg seductress la u. I pun jatuh chenta.

.virsc.

zaharizaen said...

dh ada org propose, accept je la
kang tunggu lama2 terlepas la
omputih tu muahahahah

scvdw said...

virus, i dah tau. tak payah cakap hehehehehehe.

sayang, u ni kan. kang betul2 omputeh masuk meminang terus baru u tau kan